Jak oceniać kandydata politycznego

Wybory polityczne

Wybory przedstawiają wyborców z ważnymi wyborami. Niezależnie od tego, czy chodzi o rasę lokalną, która wpłynie na twoją społeczność, czy rasę narodową, która może zmienić kierunek w kraju, jest czas, aby rozważyć kwestie, które cię interesują i zdecydować, który kandydat poprzesz.

Jak głosują wyborcy porównując, a następnie oceniając kandydatów?

Siedem kroków opisanych poniżej ma na celu pomóc ci ocenić kandydata.

Krok 1: Zdecyduj, czego szukasz u kandydata.

Kandydaci mogą być oceniani na dwa sposoby: stanowiska, jakie zajmują w kwestiach oraz cechy przywódcze i doświadczenie, które przyniosą na urząd. Oba są ważne. Pierwszym krokiem w wyborze kandydata jest podjęcie decyzji o sprawach, które są dla Ciebie ważne, oraz o cechach, które chcesz osiągnąć u lidera.

głosowaćKiedy zastanawiasz się nad problemami, pomyśl o problemach społeczności lub problemach narodowych, które ludzie w rządzie mają rozwiązać. Na przykład możesz być zainteresowany groźbą wojny nuklearnej, rządowego finansowania kredytów studenckich lub bezrobocia nastolatków. To są problemy.

Kiedy weźmiesz pod uwagę cechy przywódcze, pomyśl o cechach, które chcesz mieć w skutecznym liderem. Czy szukasz inteligencji, uczciwości, umiejętności komunikowania się?

Krok 2: dowiedz się o kandydatach.

Najpierw sprawdź, którzy kandydaci biorą udział w wyścigu, przechodząc do Smart Voter. Jeśli Smart Voter nie jest dostępny dla twojego hrabstwa, spójrz na przykładową kartę wyborczą wysłaną do ciebie z biura wyborczego hrabstwa. Gazety są kolejnym źródłem informacji.

Krok 3: Zbierz materiały dotyczące kandydatów.

Przygotuj „bibliotekę” informacji o kandydatach. Zbierz wszelkie informacje, które możesz znaleźć na temat kandydatów. Dzwoń do centrali kampanii i obserwuj prasę. Źródłami informacji, z których możesz wybierać, są:

  • reklamy radiowe i telewizyjneliteratura kampanii, w tym strony internetowe kampanii
  • Nonpartisan online informacje wyborców Strony internetowe takie jak Smart Voter
  • bezpośrednie listy mailowe
  • raporty prasowe (gazety, telewizja i radio)
  • reklamy radiowe i telewizyjne
  • przemówienia kandydatów
  • debaty kandydató

W lokalnym wyścigu pomocne mogą być wywiady z kandydatami. W przypadku operatorów zasiedziałych, ich zapisy głosowania w sprawach, które wymieniono jako ważne, mogą zawierać informacje o stanowiskach kandydatów na te tematy.

Krok 4: Oceń stanowiska kandydatów w kwestiach.

Podczas lektury zebranych materiałów zachowaj dokumentację. Czy materiały dają ogólne wrażenie kandydatów? Jakie konkretne wnioski można wyciągnąć na temat stanowisk kandydatów? Wypełnij Kartę Raportu Kandydata podczas zbierania nowych informacji (patrz koniec).

Krok 5: Dowiedz się o zdolnościach przywódczych kandydatów.

Zdecyduj, czy kandydat będzie dobrym przywódcą, jest trudny. Skąd możesz wiedzieć, czy ktoś będzie uczciwy, otwarty czy zdolny do działania pod presją, jeśli zostanie wybrany na urząd? Oto kilka sposobów czytania między wierszami, gdy oceniasz cechy przywódcze kandydatów.

zdolnościach przywódczych kandydatówSpójrz na pochodzenie kandydatów i ich doświadczenie. Jak dobrze przygotowani są do pracy? Jeśli twój kandydat spędził większość swojego życia będąc biznesmenem lub grając w gry kasynowe (lub nawet tworząc kasyna online – odwiedzić stronę na przykład).

Obserwuj kampanie kandydatów. Czy przyjmują zlecenia mówcze przed różnymi grupami – nawet te grupy, które mogą nie być sympatyczne? Czy akceptują zaproszenia do debaty? Czy kampanie kładą nacisk na wydarzenia medialne, w których kandydaci mogą być widziane, ale nie słyszeć?

Przejrzyj materiały kampanii. Podczas czytania materiałów i obserwowania przebiegu kampanii dodaj kartę zgłoszenia kandydata. informacje, które zapewniają wgląd w osobowości kandydatów i cechy przywódcze. Na przykład, czy materiały kampanii podkreślają problemy lub po prostu obrazy? Czy są dokładne?

Krok 6: Dowiedz się, jak inni widzą kandydata.

Skoro już zgromadziłeś informacje z kampanii i innych źródeł, zechcesz się dowiedzieć, co inni myślą o kandydatach. Ich opinie mogą pomóc w wyjaśnieniu własnych poglądów, ale nie dyskontuj swoich własnych, świadomych osądów. Możesz być najbardziej uważnym obserwatorem wszystkich!

Poszukaj opinii innych członków społeczności, którzy śledzą kampanie polityczne. Wywiad z trzema osobami (nie członkami rodziny), takimi jak sklepikarz, sąsiad lub aktywny politycznie wolontariusz, aby dowiedzieć się, który kandydat popiera i dlaczego. Dowiedz się, co ukształtowało ich opinie polityczne. Czy to wydarzenie? Pomysł lub program zaproponowany przez kandydata? Jest to szczególny problem, z którym czują się silnie? Długotrwała lojalność wobec partii?

Dowiedz się więcej o rekomendacjach. Jest to sposób dla grup interesu i organizacji na pięć „stempel aprobaty” dla kandydata. Adnotacje dostarczają wskazówek dotyczących problemów, które kandydat popiera. Uzyskaj listę rekomendacji z centrali każdego kandydata. Dowiedz się, co oznaczają te grupy i dowiedz się, dlaczego popierają tego kandydata.

jak inni widzą kandydataSprawdź wkłady kampanii. Gdzie kandydaci zdobywają fundusze na sfinansowanie swoich kampanii? Czy wykorzystują własne pieniądze lub zbierają fundusze od kilku zamożnych darczyńców, od małych autorów lub od komitetów politycznych? Wiele rodzajów informacji o wkładzie kampanii musi być zgłoszonych rządowi i jest obserwowanych przez prasę. Sprawdź w gazecie historie dotyczące finansów kampanii. W jaki sposób wkłady kampanii wpłyną na zachowanie kandydata na stanowisku?

W trakcie kampanii ankiety będą przeprowadzane przez różne grupy w celu oceny publicznego wsparcia dla różnych kandydatów. Sondaże pokazują, kto prowadzi w pewnym momencie wyścigu. Czytając ankiety, zadaj następujące pytania: Kto sponsorował ankietę? Czy wszystkie liczby zostały zwolnione? Jakie pytania zadano? Czy były pochylone czy bezstronne? Kim byli respondenci wybrani – losowo lub w taki sposób, aby uwzględnić wszystkie segmenty populacji? Ile osób zostało uwzględnionych w próbie sondażowej?

Krok 7: Sortowanie wszystkiego.

Przejrzyj informacje na karcie raportu kandydata i porównaj wszystkich kandydatów. Zadaj sobie następujące pytania:

  • Który z kandydatów na temat problemów zgadzasz się najbardziej?
  • Kto prowadził najdoskonalszą kampanię?
  • Który z kandydatów wykazał się największą wiedzą na temat problemów?
  • Który kandydat ma cechy przywódcze, których szukasz?
  • Czy wybór jest jasny? Jeśli tak, wybierz kandydata.

Oceniać wykorzystanie przez kandydatów telewizji

TelewizjaCoraz częściej ludzie wybierają telewizory jako główne źródło informacji. Telewizja jest wizualnym medium zależnym od dobrych zdjęć i wydarzeń na czasie, aby szarpać emocje i zachowywać zainteresowanie. Kandydaci są świadomi potencjalnej mocy telewizji i starają się ją wykorzystać na swoją korzyść. Na przykład, w wiadomościach obraz przedstawiający tłum z transparentami i balonikami dopingującymi kandydata mógł zostać wystawiony przez doradcę medialnego, którego zadaniem jest sprawienie, by kandydat wyglądał dobrze w telewizji. Podczas oglądania aktualności z kampanii, bądź świadomy wydarzeń etapowych i spróbuj dowiedzieć się, co kandydat mówi o problemach. Podczas oglądania reklam politycznych musisz być świadomy, jak media wpływają na twoje reakcje. Zadawaj sobie kilka pytań podczas oglądania. Czy dowiedziałeś się czegoś na temat problemów lub kwalifikacji? A może reklama została zaprojektowana tylko po to, by wpłynąć na twoją postawę lub uczucia dotyczące kandydata? Jak ważny był scenariusz, ustawienie i muzyka?

Wszyscy kandydaci próbują sprzedać się wyborcom. Czasami ich język jest tak umiejętnie spreparowany, że zniekształcają prawdę w sposób trudny do wykrycia nawet najbardziej uważnemu obserwatorowi. Oto kilka przykładów technik zniekształceń, na które powinieneś zwrócić uwagę podczas przeglądania materiałów kampanii kandydatów.

Typowe techniki zniekształceń:

Połączenia telefoniczne / odwołania do uprzedzeń:

Są to ataki na przeciwnika oparte na cechach, które nie wpłyną na wydajność w biurze. Odniesienia do rasy, pochodzenia etnicznego lub stanu wojennego mogą być subtelnie używane do wpajania uprzedzeń.

Rozdawanie plotek:

Należą do nich takie wypowiedzi, jak: „Wszyscy mówią, że mój przeciwnik jest oszustem, ale nie mam osobistej wiedzy na temat jakichkolwiek wykroczeń”, co implikuje (ale nie stwierdza), że przeciwnik jest winny.

Wina według stowarzyszenia:

Są to stwierdzenia takie jak: „Wszyscy wiemy, że kandydat B jest wspierany przez duże pieniądze”, które atakują kandydatów z powodu ich wsparcia, a nie ze względu na ich stanowiska w kwestiach.

Catchwords:

Są to zwroty, takie jak „Prawo i porządek” lub „nie-amerykański”, które mają raczej wywołać reakcję emocjonalną niż informować.

Przekazywanie winy:

Są to przypadki, w których kandydat zaprzecza odpowiedzialności za działanie lub obwinia przeciwnika za rzeczy, nad którymi nie miał kontroli.

Obiecując niebo:

Są to nierealistyczne obietnice, których nie może spełnić żaden wybrany urzędnik.

Unikanie prawdziwych problemów:

Należą do nich przypadki, w których kandydaci mogą unikać odpowiadania na bezpośrednie pytania, oferować jedynie niejasne rozwiązania lub mówić o korzyściach płynących z proponowanych programów, ale nigdy nie dostaną konkretnych problemów lub kosztów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *